Klachtenregeling UniKidz
Ontevreden? Vertel het ons!
UniKidz doet haar uiterste best om vertrouwde, verantwoorde en kwalitatieve kinderopvang aan te bieden. Ondanks onze inspanningen om de opvang van jouw kind(eren) naar wens te laten verlopen is het mogelijk dat je een keer ontevreden bent. Wij willen dan ook graag dat je dat kenbaar maakt aan ons. De opvang wordt gezien door UniKidz als een samenspel tussen ouder, kind en onze organisatie. We moeten goed naar elkaar luisteren, zodat we weten wat we belangrijk vinden Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening nog beter afstemmen op de behoeften van onze ouders.
Feedback, positief of negatief, wordt door UniKidz ervaren als een uiting van sterke betrokkenheid en/of de wens om de situatie te verbeteren. In geen enkel geval mag de indruk ontstaan dat een klacht een negatieve invloed heeft op de opvang van jouw kind(eren). Om ontevredenheid niet sluimerend te laten voortbestaan vragen wij om klachten direct kenbaar te maken.
Klachtenreglement
Ons klachtenreglement is te vinden op ons ouderportaal.